lauantai 12. maaliskuuta 2016

Hääpuvun ensimmäinen sovitus

Torstaina oli jännittävä päivä (toki tässä vaiheessa en vielä tiennyt kuinka jännittävä, kun kutsukorttien "pieni" unohdus ei ollut vielä tiedossani!) Pääsin nimittäin sovittamaan ensimmäistä kertaa tulevaa hääpukuani! Riikka laittoi viime viikolla minulle viestin, pääsenkö seuraavalla viikolla pukua sovittamaan ja siitä asti perhosia liiteli vatsanpohjassani kun vain ajattelinkin tulevaa sovitusta. Olimme kuitenkin vain kuvien perusteella hahmotelleet tulevaa pukua ja tietenkin jännitti, olivatko ajatukset osuneet yksiin. Ja toki myös se, sopiiko ajattelemani malli minulle laisinkaan. 

Niinpä torstaina työpäivän jälkeen otin suunnaksi Butik Lilianin. Ja jos aikaisemmin oli jännittänyt, niin täytyy sanoa, että nyt jännitti kahta kauheammin! Mutta onneksi aivan turhaan. Vaikka puku ei vielä ole läheskään valmis, tulee siitä aivan mielettömän upea! Riikalla oli mahtavia ideoita, joilla puvusta saadaan juuri minulle sopiva. Erityisesti puvun selkäosaan olen jo tässä vaiheessa erittäin tyytyväinen! Pitkähkö laahus on myös enemmän kuin mieleinen. Mietinnän alle jäi vielä, tuleeko pukuun hihat ja jos, niin minkälaiset. Ensimmäinen fiilis oli, että ei hihoja, mutta haluan pitää ajatuksen vielä avoinna sen suhteen.

Nyt vain odottelemaan seuraavaa sovitusta. Tässä vielä pieni kurkistuskuva kankaista, joista Riikka minun unelmien hääpuvun loihtii <3



Ihanaa viikonloppua!

-Susanna-