torstai 27. elokuuta 2015

Hääpukuasia etenee

Kävin eilen tapaamassa Butik Lilianin Riikkaa hääpuvun suunnittelun merkeissä. Ensimmäisen kerran törmäsin tähän ihastuttavaan liikkeeseen ja sen omistajaan huhtikuussa hääbloggaajien miitin yhteydessä. Tässä tapaamisessa arpaonni osui kohdalle ja voitin lahjakortin liikkeeseen. Kesällä kävin liikkeessä miettimässä, mitä lahjakortillani oikein ostaisin. Ja no, samalla tuli puheeksi joko minulla on hääpuku. Siinä vaiheessa en ollut edes ajatellut pukuni teetättämistä, mutta siitähän se ajatus sitten lähti. Kävin muutamassa hääpukuliikkeessä sovittamassa pukuja kesän aikana ja mistään puvusta ei tullut se tunne, että tämä se on. Niinpä otin yhteyttä Riikkaan ja sovimme tapaamisen. Laitoin hänelle etukäteen keräämiäni kuvia siitä, millainen unelmieni puku olisi. 

Tiedättekö sen tunteen, kun joku vain tietää mitä haluat, vaikka et itsekään ole siitä ihan varma? Varmasti arvaatte, että tässä kävi juurikin niin. Nyt minulla on kotona kaksi palaa kangasta, joista pukuni tullaan tekemään ja olen kyllä ihan rakastunut jo pelkkään ideaan puvustani! Siitä tulee juuri sellainen kuin olen unelmoinut: rento, mukava päällä, juhlallinen, pitsinen ja minun näköinen. Vuodenvaihteessa homma strattaa kunnolla liikenteeseen, enpä malttaisi millään odottaa! 

Kuva

Mekosta en halua liikaa paljastaa, mutta jotakin kuvan suuntaista on suunnitteilla. Tai sitten ei. Mistä sitä lopputuloksesta vielä tietää, nyt on hyviä ideoita ja visio, jota lähdetään toteuttamaan! 

Moniko meinaa teetättää pukunsa?

-Susanna-