Viime viikolla päästiin palaveeraamaan ensimmäistä kertaa koko porukalla! Mukana oli siis minun ja R:n lisäksi kolme kaasoani ja R:n kaksi bestamania. Ihan kaikkia ei saatu fyysisesti saman pöydän ääreen, mutta skype-yhteydet pelitti vallan mainiosti. Tapaamisesta jäi huippuhyvä fiilis: meillä on ihan mahtiporukka kasassa! Saatiin sovittua asioita ja lisäksi oli hienoa, että kaikki pääsivät tavallaan myös tapaamaan toisensa.
Kävimme läpi hääpäivän (karkeaa) aikataulua. Ajatukset eivät ole juurikaan muuttuneet aikaisemmasta, ainoastaan seremonian alku on siirtynyt puolella tunnilla aikaisemmaksi. Alustavaa hääpäivämme aikataulua pääset lukemaan täältä. Vieraille ei ole tarkoitus esittää kellonaikoja, vaan suuntaa antavat ajat ovat vain kaasoilla ja bestamaneilla. Tarkoituksena on saada juhlasta mahdollisimman joustava, joten emme halua aikataulujen olevan mitenkään kiveen hakattuja. Mikäli muutoksia tulee pitkin päivää niin niitä saa tulla.
Toinen iso asia oli erilaisten vastuualueiden jakaminen. Tietenkin tarkoituksena on, että porukalla tehdään ja hääpäivänä tarpeen mukaan kaikki hoitavat kaikkea, mutta näimme kuitenkin parhaaksi jakaa eri tehtäviin päävastuuhenkilöitä. Näin aina yksi ihminen on kartalla tietystä asiasta. Vastuuhenkilöitä jaoimme muun muassa karkkibuffettiin, photo boothiin, spotify-musiikkiin, iltapalaan ja alkoholitarjoiluun. Lisäksi päätimme juhlaa juontavat seremoniamestarit, joita on yhteensä kolme. Pidämme ainakin yhden palaverin vielä ennen häitä, mutta aika kivasti saatiin asioita sovittua jo nytkin. 9 viikkoa h-hetkeen!
-Susanna-